Wallyzorg : Funda Buijsman
0655891325
Waar logeren voor jongeren met een beperking een topervaring is zowel voor de jongeren als voor de ouders!
Waar er vrienden ontstaan, sociale activiteiten worden gestimuleerd maar ook zeker het "vakantiegevoel".

Stichting Weet hoe je leeft!
Linnaeusweg 15
1331 AA Almere Buiten
Telefoon: 06 – 22 99 38 61
E-mail: info@weethoejeleeft.nl

Stichting Toppie! heeft een samenwerking met Jolanda van Adrichem van Weet hoe je leeft!
Bij Stichting Weet Hoe Je Leeft (WHJL) staan dromen centraal. Alle deelnemers, werknemers en mensen met wie we samenwerken, hebben een droom die ze bij ons mogen komen verkennen. Kun je je droom werkelijkheid maken en wat heb je daar voor nodig?
Alle mensen met een hulpvraag zijn bij ons welkom. Wij bieden dagbesteding, leer- en werkplaatsen en advies over zelfstandig wonen. Van huishoudelijke taken tot het kweken van biologische groenten of het repareren van fietsen – we bieden voor iedereen hulp en begeleiding die hij of zij nodig heeft voor het verwezenlijken van hun droom.
WHJL heeft zelf ook een droom. Wij willen een veilige wereld, waar iedereen zichzelf mag zijn en zijn eigen droom mag waarmaken. Daar willen wij bij helpen. Daarom hebben wij een visie gemaakt, die we graag met jullie willen delen.