Helpt u ons helpen?

Met een donatie geeft u niet alleen een impuls aan een zorgzame en hechtere samenleving, maar bovenal geeft u een kind in Suriname een betere toekomst!

Wij gaan er van uit dat je vaak de vraag krijgt om iets te sponsoren. Wij hopen echter dat u enthousiast bent geworden over waar Stichting Toppie! voor staat en besluit om iets voor de geweldige kinderen te kunnen betekenen. Doneren kan zoals je dat wilt. Zelfs de kleinste giften

zijn van grote betekenis. Met uw gift is het mogelijk samen met u, kinderen met Autisme in Suriname een mogelijkheid op goede kansen in de samenleving te geven.

Géén beperkingen zien maar kansen!

Uiteraard betekent sponsoring ook iets voor u als sponsor!

• Uw naam wordt benoemd op de website, sociaal media en promotiemateriaal (indien gewenst)
    • Tijdens de opening van Stichting Toppie! in Suriname en Toppiezorg in NL krijgt elke sponsor een tegel met zijn of haar logo en/of naam, de tegel zal worden geplaatst aan de "wall of fame" .
    • Als sponsor in natura of geld  krijgt u een certificaat
    • Een gift aan Stichting Toppie! is in NL fiscaal aftrekbaar!
    • https://www.anbigift.nl/toppie/ Welkom bij de rekenmodule van Stichting Toppie! Wij zijn er blij mee dat u overweegt om Stichting Toppie financieel te steunen. Hier kunt u gemakkelijk zien hoeveel een gift aan Stichting Toppie u netto kost, na aftrek van eventuele belastingvoordelen.

Stichting Toppie! is een transparante organisatie, die er voor zorgt dat 100% van de donaties in natura en in geld ook daar terecht zal komen waar het nodig is. Die de donateurs, ambassadeurs en vrijwilligers mee laten "voelen" wat Stichting Toppie! in samenwerking met u allen kan bereiken. Onze jaarverslagen worden op deze website gepubliceerd.

Namens het Team bedanken u voor uw tijd en hopen dat wij u hebben kunnen overtuigen waar Stichting Toppie! voor staat en dat deze geweldige kinderen uw steun hard nodig hebben.

* Heeft u aanvullende informatie nodig? dan lichten wij graag onze stichting in een persoonlijk gesprek toe. Namens het bestuur graag tot ziens!

13177952_1705084866433216_1999091847474279400_n-1.jpg