Uw donatie is van grote waarde!

https://www.anbigift.nl/toppie/.  rekenmodule Hier kunt u gemakkelijk zien hoeveel een gift aan Stichting Toppie u netto kost, na aftrek van eventuele belastingvoordelen.

Helpt u ons helpen?

Wij gaan er van uit dat u vaak de vraag krijgt om iets te sponsoren. Wij hopen echter dat u enthousiast bent geworden waar Stichting Toppie! voor staat en besluit om iets voor deze geweldige kinderen te kunnen betekenen. Doneren kan zoals je dat wilt. Zelfs de kleinste giften zijn van grote betekenis. Met uw gift is het mogelijk samen met u, mensen met Autisme in Suriname een mogelijkheid op goede kansen in de samenleving te geven

De Belastingdienst heeft Stichting Toppie! sinds 3 MEI 2013 aangewezen als een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Met een donatie geeft u niet alleen een impuls aan een zorgzame en hechtere samenleving, maar bovenal geeft u een kind een betere toekomst!  Het is daarbij goed om te weten dat de giften fiscaal aftrekbaar

Géén beperkingen zien maar kansen!

Uiteraard betekent sponsoring ook iets voor u als sponsor!

• Wilt u of als bedrijf of particulier een geheel project sponsoren dan wordt uw naam of van het bedrijf mede vernoemd en op ons promotiemateriaal tijdens het project.
    • Indien u een maandelijkse donateur wordt ontvangt u ook een T-shirt met het logo van Toppie en een naam naar keuze.
    • Uw naam wordt benoemd op onze website vrienden van Toppie.
    • Sociaal media (indien gewenst)
    • Een gift aan Stichting Toppie! is in NL fiscaal aftrekbaar!
    • Als sponsor/donateur in natura of geld krijgt u een certificaat
    • Sponsors krijgen het financieel (daadwerkelijk) verslag na het uitgevoerde project

Stichting Toppie! is een transparante organisatie, die er voor zorgt dat 100% van de donaties in natura en in geld ook daar terecht zal komen waar het nodig is. Die de donateurs, ambassadeurs en vrijwilligers mee laten "voelen" wat Stichting Toppie! in samenwerking met u allen kan bereiken. Onze jaarverslagen worden op deze website gepubliceerd.

Namens het Team bedanken u voor uw tijd voor het lezen en hopen dat wij u hebben kunnen overtuigen waar Stichting Toppie! voor staat en dat deze geweldige kinderen uw steun hard nodig hebben.

* Heeft u aanvullende informatie nodig? dan lichten wij graag onze stichting in een persoonlijk gesprek toe. Van al onze projecten is er een compleet verslag voor en na.

Namens het Team van Toppie! Nederland en Suriname  Hartelijk dank!