Home » Helpt u mee?

Stichting Toppie! heeft een ANBI:

De Belastingdienst heeft stichting Toppie! aangewezen als een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Meer informatie hierover vindt u op: www.goededoelen.nl/geefwet. d.w.z. dat u als bedrijf of particulier in Nederland een deel van uw gift terug kunt vragen via de belasting.

Beste lezer,

Wij gaan er van uit dat u vaak de vraag krijgt om iets te sponsoren. In deze tijd is dat moeilijk. Wij hopen echter dat u na het lezen van de voorgaande pagina’s op deze site enthousiast bent geworden dat u besluit om iets voor de geweldige doelgroep te kunnen betekenen. Doneren kan zoals u dat wilt. Zelfs de kleinste giften zijn van grote betekenis.

Met uw gift (groot of klein) is het mogelijk samen met u kinderen met Autisme in Suriname een mogelijkheid op goede kansen in de samenleving geven. Dit zal niet alleen de kinderen, maar de gehele omgeving positief beïnvloeden.

Met een donatie geeft u dus niet alleen een impuls aan een zorgzame en hechtere samenleving, maar bovenal geeft u een kind in Suriname een betere toekomst!

• Wilt u onze Stichting in natura steunen? Heel graag!

100% van uw geld en middelen komen terecht bij de projecten.

Uiteraard betekent sponsoring ook iets voor u als sponsor!

U krijgt als sponsor de privilege om uw naam en het logo van uw bedrijf te gebruiken op ons promotiemateriaal, onze website en presentaties en bijeenkomsten. (georganiseerd door Toppie!)

*Wilt u een geheel project sponsoren dan wordt het project naar u of uw bedrijf vernoemd.

bijvoorbeeld: speelplaats, keuken enz.

* Tijdens de opening van stichting Toppie! in Suriname krijgt elke sponsor een tegel  met zijn of haar Logo en/of naam die zal worden geplaatst op de stichting!

stichting Toppie! is een transparante organisatie, die er voor zorgt dat donaties in natura en in geld ook daar terecht zal komen waar het nodig is. Die de donateurs, ambassadeurs en vrijwilligers mee laten "voelen" wat Stichting Toppie! in samenwerking met u allen kan bereiken.

Wij van stichting Toppie! bedanken u voor uw tijd en hopen dat wij u hebben kunnen overtuigen waar Stichting Toppie! voor staat en dat deze geweldige doelgroep uw steun hard nodig heeft.

Heeft u aanvullende informatie nodig om u net dat steuntje in de rug te geven dan zijn wij uiteraard bereid om in een persoonlijk gesprek onze stichting toe te lichten.

Samenwerken werkt!